Wednesday, September 7, 2016
მე-3 დღე
შევისწავლეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომია, 21 საუკუნის ადამიანისთვის საჭირო უნარ-ჩვევები, პროექტის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვის სახეები: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. მიმაჩნია, რომ წინასწარ შექმნილი საკვანძო კითხვები დაეხმარებათ მოსწავლეებს განივითარონ მაღალი სააზროვნო უნარები, სწორად წარმართონ კვლევა-ძიების პროცესი, ადვილად გადაჭრან მუშაობის პროცესში წარმოქმნილი პრობლემური საკითხები. გავეცანით თუ როგორ უნდა დავუკავშირო პროექტის თემა ეროვნულ სასწავლო გეგმას, საგნების სტანდარტის შესაბამის მიმართულებებს, ინდიკატორებს. გავეცანი როგორ უნდა შევქმნა შეფასების რუბრიკები. ტრენინგი იყო საინტერესო, გასაგებად ახსნილი. მადლობა ტრენერს!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მაიკო! მაოცებს შენი ხედვა ნებისმიერი საკითხის ირგვლივ. წარმატებული მოსწავლე იყავი სკოლაში, ხარ აგრეთვე წარმატებული მასწავლებელი,მისაბაძი და მე ეს ძალინ მახარებს.
ReplyDeleteღმერთმა დაგლოცოს , გაიხარე!
მაიკო! მაოცებს შენი ხედვა ნებისმიერი საკითხის ირგვლივ. წარმატებული მოსწავლე იყავი სკოლაში, ხარ აგრეთვე წარმატებული მასწავლებელი,მისაბაძი და მე ეს ძალინ მახარებს.
ReplyDeleteღმერთმა დაგლოცოს , გაიხარე!
ძალიჯ კარგი, რომ აფასებთ პროექტის თვითელ კომპონენტს, აღწერთ მათ საჭიროებას.
ReplyDeleteმაია,ყოჩაღი გოგო ხარ და რეფლექსიაც კარგად ჩამოგიყალიბებია.
ReplyDeleteმაია,ყოჩაღი გოგო ხარ და რეფლექსიაც კარგად ჩამოგიყალიბებია.
ReplyDeleteმაია დღეს ჩვენ კარგად ვითანამშრომლეთ.
ReplyDeleteმაია დღეს ჩვენ კარგად ვითანამშრომლეთ.
ReplyDelete